Laatste dagje in aantocht!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Sanne Jongma - WaarBenJij.nu Laatste dagje in aantocht!! - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Sanne Jongma - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in aantocht!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 September 2006 | Nederland, Hoevelaken

Het afstreeplijstje is er nog steeds niet, gewoon op m'n gevoel gooi ik m'n dozen vol met de spullen waarvan ik denk dat ik ze ga gebruiken, fluit, boeken en fotoalbums (vooral heeel veeel foto's!!) Vanochtend bedacht ik me nog, dat het hartstikke leuk zou zijn als iedereen gewoon mee zou gaan naar Engeland! gezellig met z'n alle op kamers, tegelijk het huis uit. Maar zo dat we nog goed op elkaar kunnen passen. En dan natuurlijk uitstekkend engels leren met zo'n leuk brits accent! Waarna we de hele wereld aan kunnen! Maar helaas is het net zo naïef als het plan dat nathalie en ik ooit hadden: we zouden met z'n allen in Minke's (oude) huis gaan wonen en allemaal rechten gaan studeren! (voor diegene, die Minke niet kennen, er passen aardig wat mensen in haar huis!)
De afgelopen dagen zei ik doei, gaf ik zoenen en knuffels aan ongeveer 60 mensen... Ik vind het een hele boel en op een gegeven moment ging het wel een beetje op de automatische piloot!! En vooral omdat m'n hoofd nog letterlijk en figuurlijk in Nederland verkeerd. Maar ik wilde nog wel eventjes een keertje zeggen dat ik veel aan jullie ga denken en naar jullie foto's ga kijken!! En natuurlijk ga ik schrijven, emailen, smsen tot dat m'n hand er lam van wordt!! =)
Nog 2 nachtjes slapen, en morgen keihard m'n kamer opruimen! (ik zei toch dat je niet moest gaan kijken zefanja!haha) het is me gewoon gewoon gelukt m'n puinhoop te bedwingen! ik spreek jullie snel weer (waarschijnlijk de meesten morgen! haha)
(virtuele) kus
sanne

  • 04 September 2006 - 20:00

    Timmos:

    Je wou toch niet zeggen dat ik gewoon nog eerder mn kamer opgeruimd heb dan jij? Ik moet wel toegeven dat ik mn spullen ook nog niet gepakt heb :( Ik mis je nu eigenlijk al heel erg. Over 2 weekjes kom ik ook ff naar Londen. Helaas is dat alleen maar om vervolgens meer dan een half jaar aan de andere kant van de wereld te spenderen. Maar we keep uiteraard in contact! Ik ga mezelf aanleren met links te smsen, voor als mn rechterduim lam is :D Groetjes!

  • 08 September 2006 - 07:24

    Meino:

    San, wat ben ik blij dat ik je weg mocht brengen. Dit heeft de afscheidsschock aanmerkelijk verminderd. Nu ik het gezin heb ontmoet is het mij duidelijk geworden waar je terecht bent gekomen en dat als de rest van het jaar verloopt als deze ontmoeting het wel snor zit. Mijn rit terug naar Hastings was vermoeiender dan ik had gedacht, iedereen rijdt aan de verkeerde kant van de weg en op donkere slingerend landwegen van Kent is dat soms aardig verwaarend. (geen deuken). Bij de Huzaren was het allemaal goed en ze waren blij met een beetje aandacht. Ik ga nu (helaas) weer het gewone leven in. Zoals ik al zei bij het wegrijden: "Have a good year, ik hou van je" Papa

  • 09 September 2006 - 13:33

    Roosje:

    Pfff je zit er nu al hoeveel dagen? Bijna 4, da's nog niet zo heel erg lang. Hopelijk begint het allemaal een beetje te wennen en heb je het naar je zin.. if not, wat niet is kan nog komen. Lieve lieve Sanne, heb het goed en tot mails/sms (neem je een engels nr?) of nog wat andere vage dingen.. (schrijven ofzo :))
    Groetjes, Roos

  • 10 September 2006 - 20:13

    ERICA:

    Hallo Sanne,
    we kregen een email van je ouders, dat je vertrokken bent en goed ben aangekomen. Ik wens je een hele fijne, gezellige, leerzame,toffe tijd. groeten van Erica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op stage in Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 30905

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Afrika! Oost en West, thuis best.

02 November 2010 - 03 Mei 2011

Wereldburger in Wording

06 September 2006 - 06 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: