de mentale voorbereiding - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Sanne Jongma - WaarBenJij.nu de mentale voorbereiding - Reisverslag uit Hoevelaken, Nederland van Sanne Jongma - WaarBenJij.nu

de mentale voorbereiding

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 Augustus 2006 | Nederland, Hoevelaken

Het is nu zondag 6 augustus, precies een maand voor mijn vertrek datum van 6 september!! Ik heb nog niets uitgezocht, niets ingepakt, zelfs nog geen gevreesd 'afstreep-lijstje' gemaakt van wat eventueel allemaal mee moet.
Maar afgezien daarvan ben ik mezelf wel helemaal mentaal aan het voorbereiden op mijn vertrek en afscheid! Ik heb echt ontzettend veel zin om te gaan.. en ik hoop jullie ook om een keer langs te komen misschien... =P
Ik hou jullie in iedergeval op de hoogste van mijn uiteraard intens spannende avonturen van mijzelf, freddie en de nog onbekende engelse connecties! Als jullie dat ook bij mij doen dan zal ik daar zeer (zoals daan dat altijd mooi zegt) content mee zijn!!
tot snel!!
Sanne

  • 06 Augustus 2006 - 19:48

    Oom JW:

    Nou Sanne, dat ziet er allemaal nog lekker relaxed uit. Maar wat heb je ook nodig in zo'n bruisende stad als London, alles is daar linkshandig en dat heb je niet in NL. Autostuur aan de linkerkant, linksdraaiende electrische tandenborstel, oortje aan de linkerkant van je thee mok, etc.

    Nog veel plezier de komende weken in dit heerlijke zonnige landje voordat je naar dat tochtige altijd regenachtige London vertrekt. Wat dacht je van een linkshandig paraplu om mee te nemen? Is dat geen briljant idee?

    Groeten,
    Je oom JW

  • 06 Augustus 2006 - 20:51

    Ayla:

    Hee san,

    Super dat je een site bijhoudt! ik ben erg benieuwd naar hoe t is! ik probeer op je feestje te komen, maar kan nu nog niet echt zeggen hoe druk ik het heb in die periode, maar goed...wat eerst komt, gaat voor! dus vermoed dat je geluk hebt!

    Kus!

  • 07 Augustus 2006 - 06:25

    Zefanja:

    Hallo meid, wat een super leuk idee is dit.
    Nou ik ga vol verwachting uitkijken naar jou belevenissen en ik wens je een hele leuke voorbereidings tijd. X

  • 07 Augustus 2006 - 10:42

    "tante" Linda:

    Nou meis, heel veel plezier vast met de voorpret ! En verheug je maar op een jaar zonder papa en mama !!!!!!
    Tot snel

    xxxx Linda

  • 11 Augustus 2006 - 15:03

    Han + Mannen:

    Eerst nog even oefenen bij ons! We kunnen je nog even niet missen! Gaat helemaal goedkomen met jou daar!

  • 20 Augustus 2006 - 14:08

    Roosje:

    Hee lieve San, spannend hè.. Leuk, ik ga je helemaal volgen op deze site, maar hopelijk neem ik af en toe ook de tijd om je gewoon een mailtje te sturen... Anders moet je mij maar virtueel boos aankijken ok?! Heb het heerlijk daar, enne wel een echt engels accent kweken he... want dat klinkt zo leuk!
    Liefs, Roos

  • 28 Augustus 2006 - 16:31

    Henrieke:

    Lieve lieve Sanne!
    Laat ik nu ook maar eindelijk eens een kijkje gaan nemen op deze site. Aangezien jouw vertrek nu wel erg dichtbij komt! En nu ik er zo over nadenk, vind ik het eigenlijk niet zo leuk meer! Maargoed, ik ga hier niet weer (zoals ik wel vaker doe) een enorm verhaal neerzetten.. een leuke(nouja leuk) brief houd je nog tegoed! Iig.. laten we elkaar blijven spreken, want je bent en blijft mijn volleybalzingfietsvriendinnetje!!

    Kusje,

  • 04 September 2006 - 09:22

    Linda:

    Het avontuur gaat bijna beginnen !!!
    Als ik jou was zou ik maar eens een koffer gaan inpakken.... vergeet je engelse drop niet !

    Succes met de laatste voorbereidingen.

    Kus,
    Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Op stage in Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 30904

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 15 Juli 2014

Afrika! Oost en West, thuis best.

02 November 2010 - 03 Mei 2011

Wereldburger in Wording

06 September 2006 - 06 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: